اینفوگرافی | شورای شهر مشهد به نمایندگی از مردم چه کرده است؟ ویدئو | حسامی: چشم انداز ۲۵ ساله تامین آب مورد نیاز فضای سبز مشهد از پساب‌ها محقق خواهد شد ویدئو | حاجی بگلو: توسعه همه جانبه شهر با تاکید بر مناطق کم برخوردار را به انجام می‌رسانیم ویدئو | سلیمی: توسعه خانواده محور و حمایت از زنان سرپرست خانوار از سیاست های کلی شورا ششم است ویدئو | فرهمندی: در دوره ششم شورا شهر مشهد تلاش کردیم از نگاه های سطحی فاصله بگیریم بیشترین فوتی‌ تصادفات موتورسیکلت در مشهد مربوط به عابر و سرنشین است | کاهش ۵۰ درصدی سوانح رانندگی امکان پذیر است ویدئو | موحدیان: تامین منابع و اتمام پروژه‌های نیمه تمام از راهبرد‌های شورای ششم بود ظهوریان: پویش مشهد مهربان بیانگر ماموریت کلان اجتماعی شهرداری است تدوین سند طرح جامع مدیریت پسماند مشهد با همکاری دانشگاه فردوسی سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد در نشست خبری: شورای ششم برای توسعه متوازن شهر هدف‌گذاری کرده است | نیمی از بودجه عمرانی شهرداری مشهد در اختیار مناطق کم‌برخوردار و حاشیه شهر است خط‌۳ متروی مشهد یکی از ایمن‌ترین ابرپروژه‌های کشور است مصدومیت ۵۰ نفر بر اثر سوانح رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته در مشهد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) احداث پارک و فضای ورزشی مخصوص بانوان در دستور کار شهرداری منطقه ۱۲ مشهد اولویت‌ مدیریت شهری مشهد استفاده از گیاهان خشک‌منظر برای فضاآرایی شهری است برخورد با تخلیه فاضلاب در کشف‌رود تا پایان اردیبهشت
سرخط خبرها

شهردار مشهد مقدس: فعالان رسانه همواره باید در جهاد رسانه‌ای باشند تا روحیه ایثار و شهادت تقویت شود + فیلم

  • کد خبر: ۲۰۳۸۶۰
  • ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۲
شهردار مشهد مقدس: فعالان رسانه همواره باید در جهاد رسانه‌ای باشند تا روحیه ایثار و شهادت تقویت شود + فیلم
شهردار مشهد مقدس گفت: فعالان رسانه‌ای همواره باید در جهاد رسانه‌ای باشند تا روحیه ایثار و شهادت تقویت شود. درخشش جبهه مقاومت در خط مقدم باید توسط رسانه‌ها منتقل شود.

به گزارش شهرآرانیوز، در دومین نشست از سلسله نشست‌های انتقال تجارب در حوزه بین الملل با عنوان «رسانه و مقاومت»  که صبح امروز برگزار شد، «محمدرضا قلندر شریف» شهردار مشهد مقدس ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت زهرا (س) گفت: در هفته‌ای قرار داشتیم که روز‌های مهمی در آن قرار داشت. روز ۹ دی‌ماه روز میثاق مردم با ولایت و روز ۱۰ دی «روز مشهد» روز ورود امام رضا (ع) به مشهد و روز اوج انقلاب در مشهد در ایام شکل گیری انقلاب اسلامی در این هفته قرار داشت و امروز هم در سالروز ولادت حضرت زهرا (س)، در روز جهانی مقاومت و شهادت سردار دل‌ها سردار ایثار و شهادت و ولایتمداری «حاج قاسم سلیمانی» در این مراسم حضور داریم.

وی افزود: وجه تشابه این روز‌ها را می‌توان دفاع از ولایت دانست. حضرت زهرا (س) اولین حامی ولایت و اولین شهید راه ولایت بود. ما در این روز‌ها غیر از حمایت از ولایت را در این روز‌ها چه چیزی می‌بینیم؟ حتما حکمتی بوده که در ایام خاصی که رژیم صهیونیستی به اقدامات خصمانه دست زده، این روز‌ها در این هفته مقارن شده است.

قلندر شریف با بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان، خاطرنشان کرد: از موضوعات مهم جبهه مقاومت باید «رسانه مقاومت» باشد. هر چند رسانه‌های غربی سعی دارند اخبار جبهه مقاومت منتقل نشود یا به صورت غیر صحیح منتقل شود، باید در حوزه رسانه به گونه‌ای اقدام کنیم که تاثیر آن کمتراز مقاومت نباشد.

وی افزود: فعالان رسانه‌ای همواره باید در جهاد رسانه‌ای باشند تا روحیه ایثار و شهادت تقویت شود. جبهه مقاومت در خط مقدم در حال درخشیدن است و این درخشش باید توسط رسانه‌ها منتقل شود.

شهردار مشهد مقدس در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در جبهه مقاومت داخلی نیز مهمترین اتفاق تا پایان سال، برگزاری انتخابات در اسفندماه است و یکی از نقاط مهم در این مورد نیز قوت رسانه و روشنگری و آگاه سازی مردم و بیان واقعیت‌ها است.

وی خاطرنشان کرد: دربرابر اقداماتی که انجام می‌شود تا واقعیت‌ها را وارونه جلوه کند، باید در برابر این جو رسانه‌ای که بر اذهان همه تاثیر می‌گذارد، رسانه‌ها واقعیت‌ها را بیان کنند و با فضاسازی مناسب و بیان حقایق در جامعه وظیفه خود را به انجام برسانند.

قلندر شریف در ادامه گفت: خط مقدم جبهه در داخل در حال حاضر انتخابات است و این انتخابات هم باید پرشور برگزار شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->